HOTEL EMILY

Από το 1965

Το ξενοδοχείο Emily στο Αχλάδι της Σύρου, λειτούργησε αρχικά το 1965.

Πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση. Την επιχείρηση δημιούργησε ο Αλέξανδρος Μπόλιας, ο οποίος από το 1948 δραστηριοποιήθηκε στην συγκεκριμένη περιοχή ως ψαράς. Η περιοχή αποτελούσε κύριο χώρο αναψυχής για τον ίδιο και την οικογένεια του κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Με την αγορά του οικοπέδου και την ηλεκτροδότηση της περιοχής δημιουργήθηκαν σταδιακά, δωμάτια για την φιλοξενία τουριστών, ένα μικρό εστιατόριο και στην συνέχεια έγινε η ανέγερση του μικρού ξενοδοχείου 11 δωματίων, το ξενοδοχείο Emily. Στο ξενοδοχείο ο κυρ Αλέκος έδωσε το όνομα της συζύγου του Αιμιλίας.

Η επιχείρηση λειτουργούσε οικογενειακά, με την ταβέρνα να προσφέρει κυρίως φρέσκο ψάρι από την δραστηριοποίηση του ιδιοκτήτη ως ψαρά και τους τουρίστες να απολαμβάνουν αυθεντική φιλοξενία, ξεναγήσεις με το καΐκι της οικογένειας σε απόσταση αναπνοής από τα νερά του κόλπου της Βάρης. Το 1995 με τον θάνατο του αρχικού ιδιοκτήτη η επιχείρηση μεταβιβάζεται στους απογόνους. Σήμερα την διευθύνει ο εγγονός του Αλέξανδρος Μπόλιας.

Σημαντικά για εμάς

1. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Βασικός κανόνας για την προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί το τρίπτυχο Reduce – Reuse – Recycle, δηλαδή η ελαχιστοποίηση της χρήσης των πόρων (Reduce), η επαναχρησιμοποίηση των πόρων κατά το δυνατόν (Reuse) και Ανακύκλωση (Recycle). Μέτρα όπως η εξοικονόμηση ενέργειας, η καλή συντήρηση των εγκαταστάσεων θέρμανσης, πρακτικές εξοικονόμησης νερού και άλλες δράσεις που έχουν αναληφθεί για περιβαλλοντική προστασία, ταυτόχρονα εξυπηρετούν στην μείωση του λειτουργικού κόστους.
2. ΈΛΕΓΧΟΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η ικανοποίηση και οι ανάγκες των πελατών ελέγχονται με συχνή επικοινωνία και εάν κριθεί απαραίτητο μπορούν να δημιουργηθούν ερωτηματολόγια τα οποία θα συμπληρώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι αξιολογήσεις και οι κριτικές ιδιαίτερα στις διαδικτυακές πλατφόρμες προώθησης καταλυμάτων είναι στις μέρες μας, ισχυρά εργαλεία που χρησιμοποιούμε για την συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας.
3. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
Όσον αφορά την στόχευση για την ξενοδοχειακή μονάδα μας είναι σημαντικό στις μέρες μας να εξετάζονται τα θέματα που αφορούν την κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
4. ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ
Λαμβάνονται επίσης κατάλληλα μέτρα ώστε να υπάρχει εξάλειψη διακρίσεων για την πρόσβαση στο ξενοδοχείο και χρήση όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών, από Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, Άτομα Τρίτης Ηλικίας καθώς και να μην υπάρχουν αποκλεισμοί λόγω επιλογής φύλου ή σεξουαλικού προσανατολισμού.
11Δωμάτια
50Χρόνια
3Γενιές
1Οικογένεια